Regulamin imprezy
„Labirynt Zakochanych” – 14.02.2025 r., Łódź
§1
Postanowienia ogólne
1. Regulamin obowiązują wszystkie osoby, które w czasie trwania Imprezy będą brać w niej udział.
2. Udział w Imprezie oznacza bezwzględną akceptację Regulaminu.
3. Organizatorem Imprezy jest Łódzkie Centrum Wydarzeń, z siedzibą przy ul. Piotrkowskiej 87 w Łodzi.
§2
Udział w Imprezie
1. Udział w Imprezie jest zwolniony od opłat i przysługuje wszystkim osobom, z zastrzeżeniem ust. 4 pkt 2 niniejszego paragrafu.
2. Organizator zastrzega sobie prawo usunięcia każdego uczestnika Imprezy, który narusza zasady kultury osobistej i przeszkadza innym osobom w odbiorze Imprezy.
3. Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w Imprezie wyłącznie pod opieką osób dorosłych, które ponoszą za nie wyłączną odpowiedzialność.
§3
Zasady organizacyjne i porządkowe obowiązujące na Terenie imprezy: ul. Piotrkowska 3, Pasaż Rubinsteina, Pasaż Schillera.
1. Uczestnicy Imprezy zobowiązani są:
a) zachować się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na Imprezie,
b) stosować się do zarządzeń i poleceń Policji, Służb Porządkowych oraz przedstawicieli Organizatora,
c) do opuszczenia Terenu Imprezy na wezwanie Organizatora,
d) na wezwanie Służb Porządkowych okazać dowód tożsamości (legitymację, dowód osobisty, paszport, inny dokument, zaopatrzony w fotografię i adres osoby legitymowanej).
2. Zakazuje się:
a) wnoszenia na Teren Imprezy oraz spożywania napojów alkoholowych
b) wchodzenia lub przechodzenia przez budowlę i urządzenia do powszechnego użytku, szczególnie fasady, płoty, mury, zamknięcia, urządzenia oświetleniowe, pomosty kamerowe, drzewa, maszty wszelkiego rodzaju oraz dachy;
c) wchodzenia na obszary, które są niedopuszczone dla uczestników Imprezy (np. zaplecze sceny, pomieszczenia wewnętrzne, pomieszczenia służbowe);
d) dewastacji elementów ozdobnych, fotobudek, stoisk i stanowisk DJ’skich
e) rzucania jakimikolwiek przedmiotami;
f) używania wulgarnego i obraźliwego słownictwa, śpiewania obscenicznych piosenek, naruszających dobre obyczaje jakichkolwiek osób;
g) posiadania w trakcie imprezy:
– materiałów wybuchowych;
– broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów;
– wyrobów pirotechnicznych;
– materiałów pożarowo niebezpiecznych;
– środków odurzających lub substancji psychotropowych, napojów alkoholowych;
– parasoli z ostrym zakończeniem.
h) załatwiania potrzeb fizjologicznych poza miejscami do tego wyznaczonymi i zaśmiecania terenu obiektu;
3. Uczestnicy Imprezy zobowiązani są wyrzucać odpady, śmieci i opakowania do przeznaczonych do tego celu koszy;
4. Osoby naruszające zasady bezpieczeństwa i porządku na Terenie Imprezy będą pociągnięte do odpowiedzialności karnej lub administracyjnej;
5. Osoby naruszające Regulamin zostaną usunięte z Terenu Imprezy lub przekazane w ręce Policji
6. W przypadku zauważenia pożaru lub innego zagrożenia dla życia, zdrowia lub mienia uczestnicy i osoby obecne na Terenie Imprezy powinny:
a) natychmiast powiadomić kierownika do spraw bezpieczeństwa, Służby Porządkowe lub Służby Informacyjne;
b) unikać paniki;
c) stosować się do poleceń i komunikatów Kierownika do spraw bezpieczeństwa, Służb Porządkowych lub Służb Informacyjnych;
d) opuścić w sposób spokojny Teren Imprezy.
§4
Bezpieczeństwo Imprezy
1. Organizator zapewnia bezpieczeństwo uczestnikom Imprezy oraz porządek jej trwania, poprzez służby porządkowe (zwane dalej „Służbami Porządkowymi”).
2. Służby Porządkowe są obowiązane
1) odmówić wstępu na Imprezę:
a. osobie, wobec której zostało wydane orzeczenie
– zakazujące wstępu na Imprezę masową;
– zobowiązujące do powstrzymania się od przebywania w miejscach przeprowadzania imprez masowych, wydane przez sąd wobec skazanego w związku z warunkowym zawieszeniem wykonania kary pozbawienia wolności albo wobec nieletniego na podstawie art. 6 pkt. 2 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o postępowaniu w sprawach nieletnich;
b. osobie odmawiającej poddania się czynnościom, o których mowa w ust. 6 pkt. a) – e);
c. osobie znajdującej się pod widocznym wpływem alkoholu, środków
odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków;
d. osobie posiadającej broń lub inne przedmioty, materiały, wyroby,
napoje, środki lub inne niedozwolone substancje;
e. osobie zachowującej się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzający zagrożenie dla bezpieczeństwa lub porządku publicznego;
2) Usunąć z Terenu Imprezy osoby, które swoim zachowaniem zakłócają porządek publiczny lub zachowują się niezgodnie z Regulaminem;
3) Usunąć z Terenu Imprezy, osoby które swoim zachowaniem zakłócają porządek publiczny lub zachowują się niezgodnie z Regulaminem lub regulaminem Terenu Imprezy;
§5
Zasady przyznawania nagród
- Liczba nagród jest ograniczona.
- Nagrody zostaną przyznane uczestnikom na podstawie kuponu, na którym w widoczny sposób będą umieszczone 4 pieczątki według wzoru Organizatora.
- Kupony będą dostępne do pobrania w formie ulotki w każdej lokalizacji Imprezy.
- Pieczątki będzie można zdobyć w dniu Imprezy 14 lutego 2025 r. w godzinach 18-22.00 poprzez:
- Poczęstowanie się napojem z baru w formie pianina przy ul. Piotrkowskiej 3;
- Udział w mini warsztacie walentynkowym w Akademickim Ośrodku Inicjatyw Artystycznych, ul. Zachodnia 54/56;
- Wykonanie zdjęcia w fotobudce przy ul. Piotrkowskiej 3;
- Udział w warsztatach tworzenia walentynkowych toreb metodą handmade w pracowni MIMADO (Włókiennicza 6);
- Udział w warsztatach plastycznych w pracowni artystycznej NIBY Aleksandry Śmiech (Włókiennicza 16);
- Rozwiązanie miłosnej łamigłówki w cukierni JEMY KREMY (Włókiennicza 1);
- Samodzielne wykonanie zdjęcia z Pomnikiem Kochanków i pokazanie go w kawiarni STACJA REWITALIZACJA (Włókiennicza 6);
- skorzystania z oferty przygotowanej specjalnie na dzień wydarzenia, tj. 14.02.2025 r. przez Partnerów Imprezy w lokalu: CZARNY (ul. Włókiennicza 7), MIMADO (ul. Włókiennicza 6), STACJA REWITALIZACJA (ul. Włókiennicza 6), GROOVY (ul. Włókiennicza 12), NATARADŻA (ul. Włókiennicza 4), 100 MANEKINÓW (ul. Włókiennicza 5), TARTARUGA (ul. Wschodnia 54), JEMY KREMY (ul. Włókiennicza 1);
- Wykonanie zdjęcie w fotobudce przy Pasażu Rubinsteina;
- Poczęstowanie się kubkiem gorącej czekolady w stoisku CHILL CAFE & RESTAURANT przy Pasażu Rubinsteina;
- Podanie w stoisku BISTRO SŁODZI w Pasażu Schillera hasła umieszczonego przy Pomniku Kochanków na ul. Włókienniczej 1;
- Wykonanie zdjęcia na tle ścianki zdjęciowej w Pasażu Schillera.
- Wydawanie nagród odbędzie się wyłącznie w godzinach trwania wydarzenia, tj. 14 lutego 2025 r. w godzinach od 18:00 do 22:00 w namiocie Organizatora zlokalizowanym w Pasażu Schillera. Po zakończeniu wydarzenia Organizator nie będzie udostępniał nagród.
- Przyznawanie nagród będzie trwać aż do wyczerpania zapasów.
- Przyznawanie nagród będzie odbywać się według kolejności zgłoszeń Uczestników, którzy spełnią warunki określone w ust. 2 powyżej:
- Zgłoszenia 1-10; 30-40, 56-66, 81-91, 110-119, 123-130, 137-146, 158-167, 173-181, 192-200 otrzymają maskotki
- Zgłoszenia 16-26, 41-51, 67-77, 92-102, 120-122 otrzymają 2 pary skarpetek
- Zgłoszenia 11-13, 27-29, 53-55, 78-80, 104-109, 131-136, 148-157, 168-172, 182-191, 201-207 otrzymają wejścia do Planetarium
- Zgłoszenia 14, 103, 147 otrzymają zaproszenia do restauracji
- Zgłoszenie 15 otrzyma 2 zaproszenia na festiwal Labirynt w Łodzi
- Zgłoszenie 137 otrzyma zaproszenie grupowe (dla maksymalnie 12 osób) do klubu muzycznego Lordi’s w Łodzi.
- Zgłoszenie 182 otrzyma 2 kurtki jeansowe pracowni MIMADO
- Zgłoszenie 52 otrzyma specjalny zestaw tkacki Tartaruga
§6
Przetwarzanie danych osobowych, wykorzystanie wizerunku
- Uczestnicząc w wydarzeniu Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych obejmujących imię i nazwisko, w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia konkursu, dokumentowania przez Organizatora jego przebiegu oraz realizacji Konkursu na stronie internetowej, mediach społecznościowych i materiałach promocyjnych. Zgoda w zakresie przetwarzania danych osobowych jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Powyższe zgody udzielone zostają w związku z treścią art. 6 ust. 1 l.it. a w zw. z art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ) (Dz. Urz. UE L z 2016 r. nr 119/1) (RODO).
- Uczestnicząc w wydarzeniu Uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne udostępnienie wizerunku na profilu społecznościowym Organizatora a także profilach Miasta Łodzi na portalach Facebook oraz Instagram. Uczestnik wyraża nieodpłatną zgodę na wykonywanie zdjęć i nagrań audiowizualnych oraz publikację informacji obejmujących dane osobowe na stronach internetowych oraz w portalach społecznościowych prowadzonych przez Organizatora, a także w materiałach promocyjnych, informacyjnych, dokumentacyjnych (folderach, ulotkach, kronikach) opracowanych w celu udokumentowania i popularyzowania działalności prowadzonej przez Miasto Łódź i Łódzkie Centrum Wydarzeń.
§7
Inne postanowienia
1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek przedmioty pozostawione na Terenie Imprezy.
2. Organizator zastrzega sobie prawo ustalenia i zmiany przebiegu Imprezy bez podawania przyczyny, w tym skrócenie Imprezy bez uprzedzenia oraz zmiany jej programu, w szczególności w przypadku złych warunków atmosferycznych.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenia będące poza kontrolą Organizatora, które powodują, że wykonanie zobowiązań jest niemożliwe lub może być uznane za niemożliwe ze względów na występujące okoliczności. Siłę wyższą stanowią w szczególności: warunki atmosferyczne, awarie lub zakłócenia pracy urządzeń dostarczających energię elektryczną.
4. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Organizatora, tj. www.lcw.lodz.pl.