See Bloggers: najważniejsi influencerzy w EC1
Największy festiwal dla twórców internetowych w Polsce, odbędzie się 16–18 czerwca. Większość wydarzeń będzie zorganizowana w EC1 Łódź – Miasto Kultury.
Cel? Integracja oraz edukacja środowiska influencerów i biznesu. See Blggers sprawia, że wiedza realnie przekłada się na jakość tworzenia treści w internecie oraz na kreowanie wartościowych i angażujących kampanii marketingowych.
Gwiazdy
W poprzednich latach wśród gości i współtwórców See Bloggers znaleźli się m.in. Martyna Wojeciechowska, Małgorzata Rozenek, Magda Mołek, Joanna Przetakiewicz, Tomasz Kammel, Michał Koterski, Dorota Wellman.
W tym roku pierwszą oficjalnie ogłoszoną prelegentką jest Joanna Jędrzejczyk, mistrzyni (2015–2017) największej i najbardziej prestiżowej organizacji MMA (Ultimate Fighting Championship) na świecie.
Wkrótce będziemy zdradzać kolejne nazwiska. Warto śledzić posty na kanałach Łódzkiego Centrum Wydarzeń (https://www.facebook.com/LodzkieCentrumWydarzen) oraz See Bloggers (https://www.facebook.com/SeeBloggers)
Stój!
Hasło dziewiątej edycji brzmi: czas się zatrzymać.
Temat „czas się zatrzymać” w kontekście prowadzenia profili w social media może dotyczyć różnych kwestii.
Jedną z nich może być przede wszystkim potrzeba zastanowienia się nad jakością i wartością naszych działań w mediach społecznościowych oraz miejscu ich prowadzenia.
* Czy na pewno musisz być wszędzie obecna/obecny?
* Ile musisz publikować i jak często?
* Ile czasu musisz spędzać nad tworzeniem treści oraz angażowaniem odbiorców?
Hasło „czas się zatrzymać” może również odnosić się do sposobu, w jaki korzystamy z mediów społecznościowych.
Często zdarza się, że zbyt mocno skupiamy się na zdobywaniu nowych obserwujących lub polubień, co prowadzi do ciągłego ścigania popularności i poświęcania czasu na tworzenie atrakcyjnych treści kosztem naszych relacji, obowiązków czy zdrowia.
Prelekcje, warsztaty, kreatywne przestrzenie otwarte
See Bloggers Łódź ma formę prelekcji, warsztatów i bogatych, kreatywnych przestrzeni otwartych. Prelegentami podczas wydarzenia są eksperci i znani influencerzy. Podczas trzech dni uczestnicy dowiadują się, jak współpracować z firmami, jak angażować się w długofalowe kampanie marketingowe oraz jak tworzyć kreatywne i ciekawe treści.
Cała przestrzeń podzielona jest na 13 stref tematycznych: beauty, design, finanse, gaming, kulinaria, lifestyle, moda, motoryzacja, rodzina, rozrywka, sport, technologia, travel.
#Hashtagi Roku powered by See Bloggers
See Bloggers przygotowuje również plebiscyt dla twórców internetowych, którzy wyróżniają się swoją działalnością, kreują oryginalne treści, a ich odbiorcy tworzą aktywną społeczność. Ukoronowaniem Plebiscytu jest uroczysta Gala, podczas której wręczone zostaną #Hashtagi Roku powered by See Bloggers Łódź dla zwycięzców oraz nagrody specjalne od Partnerów.
Laureaci są wybierani w 6 kategoriach: Influencer, Bloger, Instagramer, YouTuber, Osoba Publiczna oraz Odkrycie. Wręczane są również nagrody specjalne.